Politica de retur

Politica de retur produse

Persoanele fizice care au cumparat bunuri de la S.C. Gourmet Products Servicii S.R.L. prin intermediul web site-ului gloriajeans.ro/shop/, beneficiaza de o perioada de maxim 14 zile pentru a se retrage din actualul Contract si pentru a returna, prin urmare, produsele achiztionate online, fara a fi necesara justificarea deciziei de retragere si fara a fi suportate alte costuri inafara celor prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14 din OUG nr. 34/2014, adica: Cumparatorul poate returna orice produs comandat din magazinul nostru virtual, in termen de 14 zile, fara penalitati si fara a i se cere motivul pentru care a luat aceasta decizie. Denuntarea contractului se poate face numai in scris. Pot fi returnate in baza acestor prevederi legale doar produsele ce nu au fost ridicate de la sediul nostru, ci au fost primite prin curier.

Singura conditie este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa aiba ambalajul original si documentele care l-au insotit – factura fiscala si chitanta, dupa caz).

Important!

Produsele alimentare vandute prin intermediul site-ului, au data de valabilitate minim 60 zile.

NU vor fi acceptate la retur produsele conforme care se incadreaza in acesti termeni de valabilitate.

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare, au doar caracter vag informativ si pot diferi in orice mod (culoare, aspect, model, cantitate, marime, forma, raport etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore sau majore de la pozele si descrierile prezentate pe site ori pot sa nu corespunda in nici un fel. Faptul ca un produsul comandat nu corespunde fotografiilor/imaginilor de pe site, nu reprezinta un motiv valid pentru returnarea produselor.

In maxim 30 de zile de la data returnarii va vom returna contravaloarea comenzii in contul dumneavoastra bancar, prin mandat postal sau prin curier. NU vor fi acceptate la retur urmatoarele (enumerarea nu este strict limitativa):

a. Alimentele achizitionate ori produsele similare acestora desigilate;

b. Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

c. Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

d. Produse sigilate ce nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau igiena si care au fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare.

e. Orice produse ce prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice ori electrice (nesemnalate ca si defecte la nivel estetic in primele 48 de ore de la receptionarea produsului – cele 48 de ore, fac referire doar la zilele lucratoare). De asemenea nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau orice fel de interventii neautorizate etc.

f. Orice tip sau fel de produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans.

g. Daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model ori tip, se poate accepta retur, in anumite conditii, doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat.

h. In cazul in care se returneaza un produs dintr-un pachet aflat la promotie se va returna diferenta dintre pretul de baza si cel promotional al produsului returnat.

Daca se constata ca produsele returnate se incadreaza in oricare dintre conditiile mentionate mai sus, contravaloarea acestora nu va fi achitata, iar coletul va fi retrimis catre Cumparator acesta urmand sa suporte si costurile de retrimitere.

In cazul in care produsul returnat prezinta urme de uzura, purtare, utilizare, zgarieturi, lovituri, socuri, accesorii ori documentatie lipsa, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a decide fie:

a. Refuzarea coletului.
b. Acceptarea returului si oprirea unei sume din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. Cheluielile de returnare vor fi suportate de Cumparator. Nu se vor inapoia cheltuielile de transport si cele de asigurare a marfii care se vor deduce din suma de retur. Nu puteti returna un produs care are defecte provocate de dumneavoastra. Noi ne asiguram, atat cat este uman posibil, ca produsele achizitionate de pe gloriajeans.ro ajung la dumneavoastra in cele mai bune conditii.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Marfa returnata va fi asigurata in mod obligatoriu pe durata transportului pe cheltuiala Cumparatorului.

Daca v-a fost trimis un alt produs decat cel comandat, il puteti returna. Vanzatorul va suporta toate cheltuielile cu transportul si va vom trimite produsul cerut imediat ce vom primi coletul. In cazul in care produsul respectiv nu mai exista in stoc, vi se va returna integral contravaloarea acestuia sau veti avea posibilitatea sa selectati alte produse de pe site-ul nostru in limita sumei achitate deja catre S.C. Gourmet Products Servicii S.R.L.

Pentru returnarea produselor, te rugam sa completezi si sa ne trimiti formularul de returnare a produselor de pe pagina de contact, la email contact at gloriajeans ro sau sa ne scrii la adresa: S.C. Gourmet Products Servicii S.R.L., ., Bucuresti, Sectorul 2, Strada Barbu Vacarescu, Nr. 102, Camera 1, Scara E, Etaj 3, Ap. 23, cod postal 020283.

Trimite coletul cu produsul si factura din coletul primit la adresa se mai sus. Taxele de transport, in acest caz, vor fi suportate de Cumparator (asa cum este stipulat si mai sus).

Retragerea din Contract implica desfiintarea, partiala sau totala, a Contractului, proportional cu cantitatea de Produse pe care Cumparatorul nu mai doreste sa o achizitioneze. Perioada de retragere expira in termen de 14 zile calculate incepand cu ziua livrarii Produselor. Dreptul de retragere poate fi exercitat numai inainte de expirarea perioadei de retragere si doar de catre persoana care este parte in contract.

De asemenea, te rugam sa specifici in formularul de Returnare Produse:

  • care sunt motivele pentru care doresti returnarea produselor.
  • datele contului bancar in care doresti sa iti fie returnata suma.
  • numarul comenzii si data la care a fost efectuta.
  • orice alte detalii consideri ca sunt relevante in acest caz.

Adresa la care vor fi trimise produsele ce se doresc a fi returnate, este: S.C. Gourmet Products Servicii S.R.L., Bucuresti, Sectorul 2, Strada Barbu Vacarescu, Nr. 102, Camera 1, Scara E, Etaj 3, Ap. 23, cod postal 020283

Costul returului este suportat in intregime de catre cumparator, S.C. Gourmet Products Servicii S.R.L., neputand fi in nici un fel obligata, la plata serviciilor de curierat cu privire la returul produselor.